שני ראשי המל"ל לשעבר: מודעים לסוד הצוללות של נתניהו

מוטי סבן 2 Comment on שני ראשי המל"ל לשעבר: מודעים לסוד הצוללות של נתניהו

יעקב עמידרור ויעקב נגל, שני ראשי המועצה לביטחון לאומי לשעבר, חושפים כי הסוד עליו נניהו מדבר ידוע להם וההחלטה לאשר את העסקה הזו היתה נכונה

נתניהו באחת מהצוללות שבידי ישראל צילום: קובי גדעון / לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבות דובר בשבועות האחרונים על דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לסוד הבטחוני שגרם לאישור מכירת הצוללות למצרים על ידי גרמניה. גורמים במערכת הביטחון המשתייכים לשמאל טענו כי אין סוד שכזה והטענות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עלו לא מעט.

היום (שישי) חושף העיתונאי קלמן ליבסקינד במעריב, כי ראשי המועצה לביטחון לאומי לשעבר, יעקב עמידרור ויעקב נגל ידעו על הסוד המדובר ואף טוענים כי אישור מכירת הצוללת היתה נכונה.

שניהם לא כיהנו בתפקיד ראש המל"ל בזמן ההחלטה אך מתוקף תפקידם הם היו מודעים לעניין. "אני מצדיק זאת בדיעבד את השיקול לענות את מה שענו לגרמנים", אומר עמידרור תוך עמימות.

נגל אומר כי הוא למד את החומר כשנכנס לתפקידו. "עמדת המל"ל הבסיסית לא ראתה בעין יפה את התחמשות מצרים בנשק שכזה", נאמר בכתבה. נגדל עצמו סבור כי ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להתנגד לעסקה, היתה נכונה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הסוק שאופף את רכישת הצוללות
    אני חושד שהסוד הכי גדול הקשור לרכישת הצוללות הוא כמה שוחד ובאיזה דרך נתניהו קבל אותו. לא סביר שאדם כמו נתניהו ( אין כלום כי לא היה כלום , אבל יש בקשה לחסינות ) לא קבל אחוזים מעסקה כל כך גדולה!

  2. 1

    אני חושד שהסוד הגדול ביותר הקשור לרכישת הצוללות הוא: כמה שוחד ובאיזה דרך נתניהו קבל אותו. לא נראה לי סביר שאדם שטוען" אין כלום כי לא היה כלום " אבל עומד לבקש חסינות יעביר עסקה כל כך גדולה בלי לגזור קופון.